|-|-|-|

2012-05-07, 00:48:27 / Kategori: en vanlig dag
hejhej.
inte skrivit på hela veckan.. hmm knas. men minns knappt vad jag
haft för mig, så skippar veckan och drar min helg istället!

I fredags efter school drog jag och emllan till friskis och sen vidare till filmkedjan.
tog därefter bikarna till bryngan där vi sedan hängde restan av kvällen. blev film
mat och sen joel och markus lite senare på kvällen. haha var ju en aning övertrött
där på kvälls kanten, jaapp.

på lördags morgonen var jag sten död, men jag och mamma begav oss ändå upp för
att sedan åka till storstaden. hamnade hos mormor och morfar ett tag, där vi sen tog
tunelbanan till stan. shoppade tills affärerna stängde och åkte och handla tacos med
kusinerna. åt sedan hos mormor och morfar. riktigt mycigt.

Idag blev det ännu mer shopping. hittade en skolavslutnings kläning och skor.
men skorna blev ja en aning osäkra på så får se om jag byter dom. vi kom  hem runt
fyra. åt och sen tog jag med mig bror till gymet. körde armar och lär ju ha massa ont i
dom imorgon när jag vaknar. har också haft besök av emelie och vi gick till fk ett tag.
lägger upp inköpen imorgon om jag orkar. nu blir det film och kudden. kram


GE MIG BRUNA BEN!!!?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?