do me a favor.. and smile :)

2012-05-24, 20:30:01 / Kategori: en vanlig dag
tror de va exakt en vecka sen mitt senaste inlägg.. men har haft fullt upp.
de har varit flera riktigt bra dagar nu, fint väder,bra vänner, sköna skoldagar = GLAD ebba
den här veckan har jag verkligen umgåts med vänner! i måndags var jag med linnea o jennifer,
i tisdags hängde jag med emelie, i onsdags var jag på personalmöte och fest! mycket nöje.
har hunnit med att sola en stor mängd också, börjar synas sakta med säkert! skäns skönt.
en sammanfattning av mina dagar kommer i en bildbom nedan:
image description
image descriptionimage descriptionimage description
min lördagskväll.
image description
image description
eve o jag på fotboll

me and ellen,bästa

skolfoto med världens bästa klass. 9b♥
image description
fina dagar med linnea och jennifer!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
tisdagens badning.

-bilderna är också från de lilla lovet vi hade föra veckan, med tanke på att jag inte uppdatera
något då. tack och hej!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?